sâmbătă, 7 ianuarie 2012

    Să scriu…să nu scriu…atunci, dacă nu aș scrie, de ce aș mai trăi?Poate ca pentru cineva ceea ce voi scri nu va insemna nimic,dar pentru altii va deveni asul din mineca,care ii va face sa ma inteleaga cine sunt eu si de ce am ajuns aici....
    Nu a fost ideea mea personala ca sa-mi creez un blog ,dar din acest moment, acest gind strain va deveni un refugiu al singuratii,durerilor si sufletlui meu.
     De ce anume suflet trist?Pentru ca nu imi gasesc inca sensul in lumea asta mare,in care oamenii din jur incep sa imi judece tot mai des visele si idealurile spre care tind.Nu as putea spune ca in mine dainueste aceasta pustietate de 18 ani,dar la sigur din clipa cind am inteles ca viata nu e asa cum mi-am imaginat-o:prieteni,familie unita,fericire si vise implinite...
    La inceput ascundeam acest suflet,dar dupa o noua dezamagire asta nu a mai putut ramine doar secretul gindului meu,a devenit trairea intregii fiinte.Nu mai aveam puterea sa pastrez sub o masca toate durerile,dezamagirile,tristetile si visele ce tindeau sa se implineasca,dar care au ramas doar visele unei adolescente.Nu as vrea sa includ aici si insuccesul in dragoste deoarece aceste sentimente m-ar fi  facut si mai slaba si mai sensibila.
  Si iata scriu...Astern pe foaie sentimente pe care nu le cunoaste nimeni inafara de mine.Iar scopul meu ce vreau sa il ating din aceste bucatele de suflet va ramine secret pentru un timp...

2 comentarii:

  1. cuvintele tale ma fac sa lakrimez ... plina de spirit..

    RăspundețiȘtergere
  2. Un mare mulțumire de la Maria Fieraru către DR DAWN pentru că m-ai ajutat să-mi reconstruiesc casa spartă. Incoerența a fost la ordinea zilei în casa și în căsătoria mea. Soțul meu a avut o problemă al naibii și îmi sfâșie carnea de când am început să avem prea multe dezacorduri. În unele zile tocmai a plecat și nu s-a întors decât în ​​ultimele săptămâni. Am fost devastat și am încercat tot ce am putut pentru a remedia problemele, dar nu am reușit. A trebuit să caut ajutor și am fost îndrumat de un prieten să contactez DR DAWN, ceea ce am făcut. Nu am știut niciodată că va fi posibil pentru că problemele persistaseră timp de doi ani întregi. DR DAWN m-a liniştit şi mi-a spus să am încredere în el şi să cred că dorinţele mele se vor împlini. Mi-a reparat căsnicia cu relația sa puternică de reuniune de dragoste și casa mea este din nou grozavă și soțul meu este cu mine pentru a nu pleca niciodată. Contactează-l și tu și crezi că te poate ajuta pentru că nu are înregistrări proaste. Doar WhatsApp-i +2349046229159
    sau e-mail-i prin: dawnacuna314@gmail.com

    RăspundețiȘtergere