duminică, 26 februarie 2012

                                         Vis sau Realitate
Unii ma vad numai pe mine
Altii te vad numai pe tine
Ne suprapunem atit de perfect
Incit nimeni nu ne poate zari deodata
Si nimeni nu indrazneste sa locuiasca pe muchia
De pe care putem fi vazuti amindoi
Tu vezi numai luna
Eu vad numai soarele
Tu duci dorul soarelui
Eu duc dorul lunii
Stam spate in spate
Oasele noastre s-au unit de mult
Singele duce zvonuri
De la o inima la alta
Cum esti?
Daca ridic bratul si il intind mult inapoi iti descopar clavicula dulce
Si ridicind degete iti descoper sfintele buze
Apoi brusc o retrag si strivesc pina la singe gura
Cum suntem?
Avem patru brate ca sa ne aparam
Dar eu pot sa lovesc doar dusmanul din fata mea
Si doar dusmanul din fata ta
Avem patru picioare sa alergam
Dar tu poti fugi in partea ta
Si eu doar in cealalta parte
Fiecare pas este o lupta pe viata si pe moarte
Suntem egali?
Vom muri deodata,sau unul va purta
Inca o vreme
Cadravul celuilat lipit de el
Si molipsindu-l lent prea mult cu moartea?
Sau poate nici nu va muri intreg?
Si va purta o vesnicie
Povara dulce a celuilalt
Atrofiata de vecie
Cit o cocoasa
Cit un neg
Oh,numai noi cunoastem dorul
De a ne putea privi in ochi
Si astfel intelege totul.
Dar stam spate in spate
Crescuti ca doua crengi
Dar unul din noi s-ar smulge
Jertfindu-se pentru o singura privire
Ar vedea numai spatele din care s-a smuls
Insingerat...Infrigurat...
Al celuilalalt...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu